המוצרים שלנו

our products

Cauliflower

כרובית

Cauliflower

פרחי כרובית

Broccoli Cuts

ברוקולי חתוך

Broccoli

פרחי ברוקולי

Winter Blend

כרובית וברוקולי

California Blend

לקט ירקות

Rhubarb

רובב

Strawberries

תותים

Blueberris

אוכמניות

Mango Chinks

מנגו

Sliced Peaches

אפרסקים

Cranberries & Blueberries

פירות יער

Cranberries & Apple

חמוציות ותפוחים

Summer Fusion

לקט פירות קיץ

כרובית מוקפאת

Cauliflower

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: כרובית 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם אנרגיה(קלוריות) 28 קק"ל, חלבונים 1.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סוכר 2.5 גרם, סיבים תזונתיים 1.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 28 מ"ג

טיפים

/// להפשיר לגמרי. לערבב היטב ביצה קמח ותבלינים, לטבול את הפרחים ולאחר מכן לטבול בפירורי לחם. לטגן מכל הצדדים בשמן עמוק ולהגיש מיד כשזה עדיין קריספי
/// גם כרובית ניתן להפשיר ולהוסיף לסלט חי קריספי של כרוב ואגוזי קשיו, רוטב חמוץ מתוק וכוסברה.

פרחי כרובית

Cauliflower

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: כרובית 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם אנרגיה(קלוריות) 28 קק"ל, חלבונים 1.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סוכר 2.5 גרם, סיבים תזונתיים 1.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 28 מ"ג

טיפים

/// להפשיר לגמרי. לערבב היטב ביצה קמח ותבלינים, לטבול את הפרחים ולאחר מכן לטבול בפירורי לחם. לטגן מכל הצדדים בשמן עמוק ולהגיש מיד כשזה עדיין קריספי
/// גם כרובית ניתן להפשיר ולהוסיף לסלט חי קריספי של כרוב ואגוזי קשיו, רוטב חמוץ מתוק וכוסברה.

ברוקולי חתוך

Broccoli Cuts

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: כרובית 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה(קלוריות) 29 קק"ל, חלבונים 2.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סיבים 2.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, סוכר 1 גרם, נתרן 23 מ"ג

טיפים

/// את הברוקולי ניתן להפשיר במסננת ולאכול כפי שהוא, כחטיף בריא ורך. ילדים אוהבים אותו מאוד.
/// אופציה נוספת לברוקולי מופשר ללא בישול, היא בסלט חי: עגבניות, מלפפונים, ברוקולי, פטריות טריות ובצל ירוק. שילוב מנצח של מרקמים וטעמים.
/// אפיה קלה של הברוקולי עצמו כמעדן: לסדר פרחי ברוקולי קפואים על נייר אפיה בתבנית, לפזר כמה טיפות שמן זית ומלח, לאפות עד שמזהיב. להגיש מיד, קריספי ונימוח כאחד

פרחי ברוקולי

Broccoli

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: כרובית 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה(קלוריות) 29 קק"ל, חלבונים 2.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סיבים 2.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, סוכר 1 גרם, נתרן 23 מ"ג

טיפים

/// את הברוקולי ניתן להפשיר במסננת ולאכול כפי שהוא, כחטיף בריא ורך. ילדים אוהבים אותו מאוד.
/// אופציה נוספת לברוקולי מופשר ללא בישול, היא בסלט חי: עגבניות, מלפפונים, ברוקולי, פטריות טריות ובצל ירוק. שילוב מנצח של מרקמים וטעמים.
/// אפיה קלה של הברוקולי עצמו כמעדן: לסדר פרחי ברוקולי קפואים על נייר אפיה בתבנית, לפזר כמה טיפות שמן זית ומלח, לאפות עד שמזהיב. להגיש מיד, קריספי ונימוח כאחד

כרובית וברוקולי

Winter Blend

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: כרובית 50% ברוקולי 50%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה(קלוריות) 29 קק"ל, חלבונים 2.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סיבים 2.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, סוכר 1 גרם, נתרן 23 מ"ג

טיפים

/// להפשיר לגמרי. לערבב היטב ביצה קמח ותבלינים, לטבול את הפרחים ולאחר מכן לטבול בפירורי לחם. לטגן מכל הצדדים בשמן עמוק ולהגיש מיד כשזה עדיין קריספי
/// גם כרובית ניתן להפשיר ולהוסיף לסלט חי קריספי של כרוב ואגוזי קשיו, רוטב חמוץ מתוק וכוסברה.

לקט ירקות קליפורני

Californua Blend

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: ברוקולי 33% כרובית 33% גזר 34%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה(קלוריות) 35 קק"ל, חלבונים 1.5 גרם, פחמימות 7 גרם, סוכר 2.5 גרם, סיבים 2.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 29 מ"ג

טיפים

/// הלקט מתאים למרק, פשטידה או כירקות מוקפצים עם פסטה/ עוף

תרד

Chopped Spinach

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: תרד 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה 35 קק"ל, חלבונים 2.5 גרם, פחמימות 3.5 גרם, סוכר 1.5 גרם, סיבים 1.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 120 מ"ג

טיפים

רובב

Rhubarb

משקל נקי : 454 ג'

רכיבים: ריבס 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה 25 קק"ל, חלבונים 0.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סוכר 2 גרם, סיבים 2 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 0 מ"ג

טיפים

/// ישראלים לא ממש מכירים את הרוברב וזה די חבל, כי האדון הנאה הזה הוא יצור מעניין וטעים. אלה שכן מכירים אותו קוראים לו: רוברבה, רברבר, רברב וריבס - שהוא שמו כשגדל בר. גבעולי הרובהרב (שמזכירים בצורתם את מקלות הסלרי) מופיעים כאן בשני צבעים: אדום זרחני או אדום חיוור-ירקרק. כך או כך, הרובהרב הוא חמוץ-חמוץ ולכן משתדך מצוין למתוקים. וכן, מבחינה בוטנית הוא מוגדר כירק, אך באופן מעשי רוב האוכלוסייה משתמשת בו כאילו היה פרי לכל דבר, בדומה לתות שדה. האמריקאים מכינים ממנו פאי, עוגות ועיקר העיקרים - מאפי פרי מכוסים בשכבת פירורים הנקראים 'קראמבל'. ומה עוד עושים איתו? מבשלים או אופים בשילוב המקודש שלו עם תותים או סתם עם דבש או סוכר ותפוז או ג'ינג'ר. בריבה, במאפי שכבות של בצק פריך, עוגות בחושות או הפוכות ובלפתן. ועוד כדאי לדעת, שבבישול ארוך כשהוא מאבד את צורתו, הוא נפרם לחוטים דקיקים, רכים ומענגים ושאת כמות הסוכר יש להתאים בכל פעם, כי כל גבעול והחמיצות שלו.

תותים

Strawberries

משקל נקי : 907 ג'

רכיבים: תותים 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
אנרגיה(קלוריות) 28 קק"ל, חלבונים 1.5 גרם, פחמימות 5 גרם, סוכר 2.5 גרם, סיבים תזונתיים 1.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 28 מ"ג

טיפים

/// מומלצים לגלידה, שייק או קומפוט. להפשיר במסננת

אוכמניות

Blueberries

משקל נקי : 340 ג'

רכיבים: אוכמניות 100%

ערכים תזונתיים

ערך תזונתי ב- 100 גרם
(אנרגיה) קלוריות 50 קק"ל, חלבונים 1.5 גרם פחמימות 20 גרם, סוכר 4 גרם, סיבים 1.5 גרם, סך שומנים 0 גרם, נתרן 0 מ"ג

טיפים